Budowanie masy mięśniowej

W budowaniu masy mięśniowej nie ma żadnych tajemnic, należy jedynie poznać kilka zasad. Trzeba koniecznie być zorganizowanym oraz trzymać się wytycznych.

  1. Budowanie masy mięśniowej – podstawowe zasady
  2. Odżywka białkowa

Budowanie masy mięśniowej – podstawowe zasady

Po pierwsze najważniejsze – nie spieszmy się, czym wolniej nabiera się masy mięśniowej, tym lepiej, jako że w tym czasie nabierze się mniej tkanki tłuszczowej. Na początek poznajmy swoje zapotrzebowanie kaloryczne, najlepiej skontaktować się w tym celu z dietetykiem. Skorzystajmy z odżywek białkowych – Białka Olimp Whey Protein Complex 100%, które to są wysokojakościowym białkiem, przepysznym i bardzo dobrze przyswajalnym. Białko efektywnie pobudza metabolizm, a ze względu na niską zawartość tłuszczu oraz węglowodanów jest idealną propozycją dla osób na redukcji. Białko jest składnikiem budulcowym mięśni, a jego spożycie to 1,8 do 2 g na kilogram masy ciała. Pamiętajmy, że powinno się spożywać białko 30 minut przed zaplanowanym treningiem, zyskamy dzięki temu lepszy przepływ krwi do mięśni. Ważne jest, by zwiększyć ilość spożywanych węglowodanów. Podczas budowania masy należy spożywać minimum 5g węglowodanów przeliczając na kilogram masy ciała. Jedzmy też orzechy włoskie i ryby, by utrzymać poziom tłuszczu w organizmie na odpowiednim poziomie. Tłuszcze te szczególnie dobrze wpływają na stawy, a spożycie powinno mieścić się w granicach około 20-30% zapotrzebowania energetycznego. Nie zapominajmy o spożywaniu posiłku przed spaniem, a najlepiej skonsumujmy odżywkę białkową.

Odżywka białkowa

Białko Olimp 100 whey protein complex to najwyższej jakości źródła białek do budowania solidnej masy mięśniowej. Jeśli chcemy zwiększyć ilość wysokiej jakości protein, to lepiej nie mogliśmy trafić. Warto zainwestować w Białko Olimp, odżywki te znakomicie się rozpuszczają, a występują w kilku smakach. Każdy więc znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Koncentrat białka serwatkowego pozyskiwany jest w czasie niskotemperaturowej ultrafiltracji. Odżywka Olimp może być stosowana po przebudzeniu, między posiłkami, jak i po treningu lub przed snem. Zważmy jakie posiadamy na białko zapotrzebowanie, tym niemniej w diecie możemy je stosować od 1-3 porcji dziennie.

Budowanie masy mięśniowej to proces długotrwały. Wszystko zależy od naszego zaangażowania, akuratności, a czasem i desperacji. Dbajmy o nasz sen, wysypiajmy się porządnie, a po przebudzeniu wypijmy szklankę wody, spożyjmy białko, dzięki czemu mięśnie dostaną aminokwasów. Zjedzmy również jakiś owoc, który wspomoże uregulowanie układu pokarmowego.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.