Wielofunkcyjny odkurzacz piorący Clean King – sprawdź cenę i opinie
Ostatnimi czasy bardzo dużo mówi się o sukcesie marki Clean King. Firma ta, to producent wielofunkcyjnych odkurzaczy piorących, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów na całym świecie. W Polsce dystrybucją wspomnianych odkurzaczy zajmuje się Firma Clavam. Piorący odkurzacz Clean King jest jedną z wielu rzeczy, które znajdują się w ich ofercie. Fenomen marki oparty jest o zastosowanie w swoich sprzętach możliwie innowacyjnych technologii, które ułatwiają codzienne czynności, takie jak odkurzanie, mycie podłóg, czy czyszczenie innych powierzchni które znajdują się w domu. Sprzedaż odkurzaczy Clean King prowadzona jest podczas specjalnie organizowanych pokazów, podczas których można zapoznać się z ofertą firmy, przetestować wszystkie sprzęty, a także zapytać o szczegóły funkcjonowania poszczególnych urządzeń. Taki tryb sprzedaży wzbudza wiele kontrowersji wśród konsumentów. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na zapytanie o szczegóły tego rodzaju działań u samego źródła. Bohaterem dzisiejszego artykułu jest Pan Marek Pikuła, który reprezentuje interesy firmy na terenie naszego kraju.
Odkurzacz Clean King, czyli jak działa to urządzenie?
Pierwszym z pytań, Które skierowaliśmy pod adresem naszego rozmówcy było to, o to co wyróżnia odkurzacz Clean King spośród innych sprzętów AGD, które dostępne są na rynku. Pan Marek Pikuła odniósł się do naszego pytania w sposób, który następuje:
”– Największą zaletą odkurzacza Clean King jest oczywiście jego wielofunkcyjność. Oprócz oczywistej funkcji jaką jest odkurzanie może on także sprawdzić się jako mop, odświeżacz oraz nawilżacz powietrza. Doskonale sprawdzi się także podczas prania dywanów czy czyszczenia powierzchni takich jak tapicerki w samochodach osobowych. Nie ulega wątpliwości, że odkurzacz naszej marki w bardzo skuteczny sposób umożliwia zachowaniem wysokiego poziomu czystości w swoim domu.” – Relacjonuje pan Marek Pikuła z firmy Clavam.
„– Odkurzacz Clean King charakteryzuje się bardzo dużą siłą ssania, która ułatwia odkurzanie, jak również jest niezwykle prosty w obsłudze. Wielozadaniowość odkurzacza polega na tym, że sprawdzi się on podczas mycia różnego typu podłóg, w tym podłóg śliskich. Mowa tutaj między innymi o tych, które zostały wykonane z drewnianych paneli, parkietu, kafelek, płytek, jak również Innych tworzyw sztucznych.” – Kontynuuje nasz rozmówca.
Postanowiliśmy także zgłębić idź temat, który dotyczy wspomnianych wcześniej przez pana Marka innowacyjnych technologii, które zostały użyte w produkcji odkurzacza Clean King, którego dotyczy niniejsze artykuł. Dowiedzieliśmy się między innymi, że np. podczas wykorzystywania trybu pracy na mokro odkurzacz Clean King korzysta z dwóch pojemników które wpływają na lepsze efekty jego pracy. W jednym z pojemników zgromadzone są woda oraz płyn do mycia, drugi pojemnik z kolei służy temu, aby zbierać już zabrudzone płyny. Ponadto, wartym uwagi jest również zamontowany nawiew, który osusza mytą podłogę, co przekłada się na fakt szybszego wyschnięcia.
”– Funkcje które zamontowane zostały w odkurzaczu Clean King pozwalają na odnowienie niektórych mebli, takich jak fotele, kanapy, czy inne meble, które są tapicerowane. Wszystko to możliwe jest dzięki szczotce do mycia, która znajduje się w zestawie z odkurzaczem. Ponadto omawiany odkurzacz posiada także szczelinową końcówka, której zadaniem jest umożliwienie dotarcia do wszystkich zakamarków czyszczonych mebli.” – Relacjonuje nasz rozmówca, pan Marek Pikuła, który reprezentuje firmę Clavam na terenie Polski.
”– Wartym uwagi jest także specjalistyczne systemy piorący który dzięki użyciu odpowiedniej końcówki, umożliwia użycie odkurzacza Clean King również do czynności takich jak odświeżenie pościeli oraz innych tekstyliów, które znajdują się w naszej sypialni. Każdy z produktów, które marka Clavam posiada w swojej ofercie objęty jest okresem trzyletniej gwarancji, która z pewnością wpływa na poczucie bezpieczeństwa dla każdego klienta, który decyduje się na zakup tych sprzętów.” – Dodaje ohabter dzisiejszego wywiadu.
Taktyka sprzedaży marki Clavam
Opisywana Marka słynie ze swojego trybu sprzedaży, który odbywa się podczas specjalnie organizowanych pokazów. W trakcie trwania każdego z nich prezentowane są urządzenia, które znajdują się w ofercie firmy, dzięki czemu każdy z potencjalnych klientów ma okazję samodzielnie przetestować każde z urządzeń. Ponadto osoby, które prowadzą wspomniane pokazy, są na tyle dobrze zorientowane w szczegółach ich funkcjonowania, że są w stanie odpowiedzieć na wszelkiego rodzaju pytania konsumentów, które dotyczą poszczególnych z nich. Ten rodzaj sprzedaży cieszy się sporą popularnością, ale posiada także grono swoich przeciwników. O to, z czego wynika ta sytuacja zapytaliśmy u źródła. Pan Marek Pikuła odniósł się do tego pytania w sposób, który następuje:
”- Wszystkie produkty z oferty marki Clavam można kupić jedynie podczas specjalnie organizowanych pokazów, na których są one prezentowane. Jako Firma zdajemy sobie sprawę, że takie działania wzbudzają liczne kontrowersje wśród konsumentów. Jednak warto wiedzieć, że takie działanie ma na względzie ich dobro oraz to, żeby byli oni w stanie przyjrzeć się technologią, które chcą zakupić na żywo. Ponadto, pokazy mają za zadanie znieść barierę, która powstaje w relacji klient-producent i stworzyć sytuację, w której konsumenci mogą zadać pytania bezpośrednio do osób, które zajmują się dystrybucją poszczególnych urządzeń.” – Tłumaczy nasz rozmówca.
”– Wiemy jednak, że co jakiś czas zarzucane nam są nieuczciwe praktyki. Są one konsekwencją negatywnie działających na wizerunek naszej firmy poczynań konkurencji, która stara się wzbogacić na sukcesie naszej marki. Konkurencja organizuję czasami pokazy, które do złudzenia przypominają te właściwe, które organizowane są przez naszą markę. Na takich pokazach prezentowane są również urządzenia, które wyglądają np. jak odkurzacz Clean King, jednak ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Poprzez takie działania firm konkurencyjnych cierpi wizerunek marki Clavam. Prawdziwe pokazy naszej marki cieszą się pozytywną opinią swoich uczestników, a sprzęty które zostały zakupione w ich trakcie posiadają dobrą opinie klientów.” – Kontynuuję Bohater dzisiejszego wywiadu, pan Marek Pikuła, który reprezentuje interesy firmy Clavam w Polsce.
Chcesz kupić odkurzacz Clean King? Musisz wiedzieć na co uważać!
Pan Marek Pikuła wspomniał o nieuczciwych praktykach firm konkurencyjnych. Chcąc kupić odkurzacz Clean King należy wiedzieć w jaki sposób uchronić się przed tym, aby nie paść ofiarą oszustwa z ich strony. Rady pana Marka Wyglądają sposób następujący:
”– Przede wszystkim, zanim zdecydujemy się na zakup odkurzacza clean King, powinniśmy wiedzieć, że jego regularna cena wynosi 6900 zł, a kupić go można jedynie podczas pokazów, o których była mowa wcześniej. Oferty sprzedaży tego urządzenia, które można znaleźć w Internecie, zazwyczaj dotyczą podróbek, z których ciężko byłoby być zadowolonym. Choć w Internecie można znaleźć bardzo dużo propozycji sprzedaży odkurzacza Clean King, których ceny są znacznie niższe od wspomnianych wcześniej 6900 zł, to nie powinniśmy się zdecydować na podobny zakup.” – Ostrzega pan Marek Pikuła.
Dzisiejszy wywiad w istocie przekonał naszą ekipę do tego, że odkurzacz marki Clean King rzeczywiście jest sprzętem o bardzo wysokiej jakości. Nowatorskie technologie, których użyto w jego produkcji sprawiają, że sprzątanie domowej przestrzeni jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Przed zdecydowaniem się na kupno opisywanego odkurzacza, powinniśmy upewnić się że jest to sprzęt markowy oraz oryginalny. Warto także udać się na jeden ze specjalnych pokazów, aby zapoznać się z ofertą marki oraz na własne oczy zobaczyć urządzenia, które znajdują się w ich ofercie. Specjaliści, którzy prowadzą takie pokazy z pewnością odpowiedzą na wszystkie pytania, które na sunęły się w ich trakcie uczestnikom. Trzyletni okres gwarancji, którą objęte są wszystkie urządzenia z oferty marki Clavam udowadnia, że firmie zależy na tym, aby być dobrze postrzegana w oczach swoich klientów. Takiego podejścia mogłoby się nauczyć wobec konsumentów wiele innych przedsiębiorstw, które funkcjonują na polskim rynku.